TMI Tuesday: Thoughts During Sex

Hieronymus Bosch (circa 1450–1516) [Public domain], via Wikimedia Commons

Hieronymus Bosch (circa 1450–1516) [Public domain], via Wikimedia Commons

1) What was the last fantasy you thought about while masturbating?
Hmmm…the last fantasy I had was being the center of attention to a group of 5 guys, who were pleasing me as much as I was pleasing them. I was fantasizing about all of them taking me and fucking me every which way until I came. And lo, I did cum.

2) Do you think about fantasies while playing with your partner?
Sometimes. Usually we share a fantasy while we’re getting it on.

3) If the sex isn’t that great do you find your mind wanders? If yes, to what?
Not with my current partner – if my mind wanders at all it’s to thinking about the sex we’re watching on the TV.

4) Have you ever thought about a previous partner while with another?
No, I can’t say that I ever have.

5) What is the biggest turn-off thought that has barged into your head at the wrong moment?
Hmm…I suppose this: one time, we had a porn going and were fucking away when my partner abruptly stopped and stared at the TV – he said, “Holy Shit!” So, I had to roll over and look, and there was this guy with what looked like a massive cock. It was all blue and veiny and funny looking, and it was about 20″ long. We both kind of freaked out and ended up talking about how fake it was, in such a weird way, and it did kind of kill the mood. Well, for a while anyhow.

Bonus: If you were to think of another blogger during sexual play (intercourse, masturbating, etc.) to spice things up, who would it be? (put a link to their blog so we can all go think of them)
Another tough one! I don’t think there’s one I’d single out right now, but I’ll be looking through the other posts for possibilities…
tmi-tuesday-blog-wordpress-button-small

12 responses to “TMI Tuesday: Thoughts During Sex

  1. #1 Yummmmm…
    #5 LMFAO!!

    Happy TMIT!!

    ~Kazi xxx

  2. beautiful painting there by the Master, so alive!

    20 inches? I think I…oh…no, wait, never mind…

    happy ’14 to you and yours 🙂

  3. Ahh… yes. Those gross unrealistic cocks you see in some porn. Those are mood killers.

    • I think that was the first time I’d ever seen one like that – and I hope not to run into any more!

  4. Your answer to #5 would probably have the same result for most couples. lol. I know I’m the first to notice stuff like that. Or something that just breaks my attention. there was one porn flick we had made in the 80’s (the best with the 70’s LOL) a man rolled his cock with toilet paper and fucked a chick like that. whaaaaa?! lol.

  5. #1 still fanning myself
    #2 that is so haute to share fantasies with your partner 🙂
    #5 way too funny!!

    Happy TMI!! loving your answers!
    Aluv

  6. That would have defiantly killed the mood for me as well, however I think I would have busted out laughing at the sight of a 20″ blue dick lol.